X
Celofiremní dovolená Hobbycentrum od pondělí 1.8.2022 do neděle 14.8.2022
Vážení zákazníci, od pondělí 1.8.2022 do neděle 14.8.2022 máme celofiremní dovolenou, a proto bude zavřená prodejna i servis zahradní techniky v Radotíně, stejně tak i výdejní sklad v Dubenci 115 u Příbrami. Omlouváme se, ale také si musíme odpočinout.
Nicméně ve středu 3.8.2022 bude prodejna v Praze Radotíně otevřena, abyste si mohli ještě začátkem srpna něco objednat a případně si to v tento den vyzvednout nebo Vám to zabalíme a odešleme přepravní službou.
Následující dny bude prodejna i eshop mimo provoz až do poloviny srpna. Zboží si však můžete objednat, ale vyzvednout si ho budete moci až od pondělí 15.8.2022. Od tohoto data bude probíhat i expedice z eshopu. (Neobjednávejte si nic, pokud si nechcete počkat na pozdější dodání zboží.)
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám také krásnou dovolenou. Tešíme se na Vás opět ve 2. polovině srpna.
tým prodejců Hobbycentrum.cz
X
Vážený zákazníku, děkujeme za Vaši objednávku, kterou se budeme snažit vyřídit co nejdříve.
Bohužel v současné době jsme zavaleni tolika objednávkami, že je nestíháme vyřizovat. Jsme den dva ve skluzu. Je nás málo a objednávek velmi mnoho. Aktuálně vyřízení Vaší objednávky trvá cca 3 dny.
Snažíme se všechny zákazníky obvolat telefonicky před vyzvednutím nebo před odesláním. Nemáme čas posílat všem emaily. Věřte, že na Vašich objednávkách intenzivně pracujeme cca 10 hodin denně. Máte-li pocit, že to moc dlouho trvá, zavolejte nám nebo přepošlete emailem Vaši objednávku s dotazem znovu.

Neposílejte prosím stejnou objednávku vícekrát máte-li pocit, že se Vám dostatečně rychle nikdo neozval. Jen tím blokujete zboží v systému a komplikujete vyřízení své i dalších objednávek. Je-li položka už pouze v našem skladu mimo Prahu u Příbrami (kde v současné době ještě nejsou zaměstnanci na stálo) musíme nejprve zboží pro Vás převézt do Prahy, což znamená + 2 dny navíc.
Chcete-li si zboží vyzvednout v našem novém skladu v Dubenci 115 u dálnice D4 sjezd Příbram směr Sedlčany, je nutno se po odeslání objednávky domluvit na čase odběru s p. Staňkem na tel. 603 578 554.

Objednáváte-li položku, která je všude jinde již vyprodaná, tak si raději zavolejte, jesli ji opravdu ještě máme, než učiníte objednávku. Stav našich skladových zásob se denně mění. Není vyjímkou, že poslední kus např. objednají přes noc nebo přes víkend 4 lidé. Pokusíme se Vám zboží zajistit nebo nabídnout alternativně podobné zboží ve stejné kvalitě. Prosíme o Vaši trpělivost a slušnost. Děláme co můžeme. Není naší vinou, když se zboží vyprodá nebo ho dodavatel již nemá skladem. Pokud nemáme konkrétní informaci o termínu dodání, nevoláme. Voláme pouze, až když už konkrétně víme, kdy bude co k dispozici.

Jsme na trhu již 22 let. Ale letos je absolutně vyjímečná situace. Zboží je kvůli Covidu-19 velmi málo (nejsou komponenty, není včas vyrobené). My máme opravdu velké zásoby zahradní techniky a zahradního nábytku, ale nemůžeme mít skladem úplně všechno.
Je naivní si myslet, že vše je ihned u dodavatelů k dispozici. Není. Mnoho položek již je vyprodaných a my s tím opravdu nic neuděláme. Proto si raději potřebnou věc objednejte s předstihem.
Děkujeme všem klientům, kteří nám dali důvěru a zboží si u nás objednali. Nápor objednávek je teď na jaře enormní. Snažíme se, ale není v lidských silách úplně všechny zákazníky ihned 100 % uspokojit. Prosíme vydržte, jste v pořadí, jste v řešení... Vaše Hobbycentrum.cz
Dovolená Hobbycentrum: Srpen 2020

Od soboty 1.8.2020 do neděle 16.8.2020 čerpáme zaslouženou dovolenou.
Omlouváme se za přechodné uzavření prodejny.
Těšíme se na Vás opět od pondělí 17.8.2020.

Krásné prázdniny, Team HOBBYCENTRUM.CZ
OK    
Košík 0,-
OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky
Obchodní společnosti Hobbycentrum Radotín s.r.o.
se sídlem K Cementárně 21, 153 00 Praha 5 - Radotín, identifikační číslo: 036 683 63
zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, vložka 50199,
pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.hobbycentrum.cz/
1. Úvodní ustanovení
1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále též jen "obchodní podmínky") obchodní společnosti Hobbycentrum Radotín s.r.o. se sídlem K Cementárně 21, 153 00 Praha 5 - Radotín, identifikační číslo: 036 683 63 (dále jen "Dodavatel") upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen "občanský zákoník") vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen "kupní smlouva") uzavírané mezi Dodavatelem a jinou fyzickou nebo právnickou osobou (dále jen "kupující")prostřednictvím internetového obchodu Dodavatele. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.hobbycentrum.cz/ (dále jen "webová stránka"), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen "webové rozhraní obchodu"). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy, které tyto obchodní podmínky neupravují, občanským zákoníkem (č. 89/2012Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.), vše ve znění pozdějších právních předpisů. Je-li smluvní stranou právnická osoba nebo fyzická osoba, jež jedná při objednávaní zboží v rámci své podnikatelské činnosti, anebo v rámci svého samostatného výkonu povolání, řídí se vztahy občanským zákoníkem, č. 89/2012 Sb., vše ve znění pozdějších právních předpisů, nicméně v tomto případě se neuplatní ustanovení o spotřebitelských smlouvách (distančních smlouvách), která je obsažena v zákoně č. 89/2012 Sb. a v dalších předpisech na ochranu spotřebitele. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována Dodavatelem v elektronické podobě, v podobě faktury odeslána kupujícímu společně s objednaným zbožím a přístupná v klientské zóně internetového obchodu www.hobbycentrum.cz/, po přihlášení k osobnímu účtu kupujícího.
1.2. Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi Dodavatelem a klientem. Ustanovení týkající se zákonných práv spotřebitele se týkají pouze kupujícího v postavení spotřebitele (např. odstoupení od kupní smlouvy dle § 1829 a násl.). Dodavatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Změněné podmínky vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách www.hobbycentrum.cz/ stejně jako ve svých provozovnách. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
1.3. Kupující odesláním objednávky potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, jejichž nedílnou součást tvoří Sdělení před uzavřením smlouvy, a že s nimi výslovně souhlasí, a to ve znění platném a účinném v momentě odeslání objednávky. Kopii těchto podmínek obdrží Kupující jako přílohu potvrzení objednávky na zadanou emailovou adresu, přičemž daňový doklad obsahující základní údaje smlouvy obdrží Kupující při převzetí zboží nebo služby.
1.4. Uzavřená smlouva je Dodavatelem archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání v internetovém obchodě www.hobbycentrum.cz/ a kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách internetového obchodu a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím.
2. Uzavření kupní smlouvy
2.1. Na stránkách internetového obchodu naleznete zboží, které je prezentováno Dodavatelem k prodeji, a to včetně uvedení cen jednotlivých položek. Ceny zboží jsou uvedeny u výrobku včetně DPH a všech souvisejících poplatků. Nabídka prodeje zboží a ceny tohoto zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazeny na stránkách internetového obchodu.
2.2. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář na stránkách internetového obchodu. Objednávka zboží, vytvořená na stránkách internetového obchodu je návrhem na uzavření kupní smlouvy. Před zasláním objednávky Dodavateli je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání údajů do objednávky.
2.3. Kupující dostane plnění za cenu platnou v době objednání. Tato cena bude uvedena v objednávce a v automatické e-mailové zprávě potvrzující přijetí objednávky zboží.
2.4. Objednávat je možno následujícími způsoby:
prostřednictvím elektronického obchodu Hobbycentrum Radotín s.r.o. (dále jen e-shop)
elektronickou poštou na adrese stanek@hobbycentrum.cz
osobně v provozovně Hobbycentrum Radotín
telefonicky
2.5. Po odeslání objednávky zákazníkem, automatizovaný systém potvrdí přijetí objednávky do interního systému objednávek. Dodavatel poté, telefonicky nebo elektronickou poštou na telefon nebo e-mailovou adresu, kterou uvedl kupující v objednávce, potvrdí objednávku a smluvní cenu dopravného, čímž bude kupní smlouva mezi zákazníkem a dodavatelem uzavřena. Takto vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů. Dodavatel je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky). Za okamžik uzavření kupní smlouvy se tedy považuje až přímá komunikace, ve které Dodavatel potvrdí objednávku Kupujícímu. Veškeré zboží, které je prezentováno v internetovém obchodě www.hobbycentrum.cz/, není považováno za návrh na uzavření kupní smlouvy. Ustanovení § 1732 se v tomto případě nepoužije. Návrh na uzavření kupní smlouvy činí až Kupující svou objednávkou.
2.6. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory, apod.) si hradí kupující sám.
2.7. Kupní smlouvou se Hobbycentrum Radotín s.r.o. zavazují, že Kupujícímu odevzdají věc, poskytnou digitální obsah/licenci, která je předmětem koupě, a umožní mu nabýt vlastnické právo/licenci k ní, a Kupující se zavazuje, že věc/digitální obsah převezme a zaplatí Hobbycentrum Radotín s.r.o. kupní cenu.
2.8. Hobbycentrum Radotín s.r.o. si vyhrazují vlastnické právo k věci, a proto se Kupující stane vlastníkem teprve úplným zaplacením kupní ceny.
2.9. Hobbycentrum Radotín s.r.o. Kupujícímu odevzdají věc, jakož i doklady, které se k věci vztahují, a umožní Kupujícímu nabýt vlastnického práva k věci/licenci v souladu se smlouvou.
2.10. Hobbycentrum Radotín s.r.o. splní povinnost odevzdat věc Kupujícímu, umožní-li mu nakládat s věcí v místě plnění a včas mu to oznámí.
2.11. Mají-li Hobbycentrum Radotín s.r.o. věc odeslat, odevzdají věc Kupujícímu (podnikateli) předáním prvnímu dopravci k přepravě pro Kupujícího a umožní Kupujícímu uplatnit práva z přepravní smlouvy vůči dopravci, Hobbycentrum Radotín s.r.o. odevzdají Kupujícímu – spotřebiteli až, jakmile mu věc předá dopravce.
2.12. Hobbycentrum Radotín s.r.o. odevzdají Kupujícímu předmět koupě v ujednaném množství, jakosti a provedení.
2.13. Není-li ujednáno, jak má být věc zabalena, zabalí Hobbycentrum Radotín s.r.o. věc podle zvyklostí; nejsou-li, pak způsobem potřebným pro uchování věci a její ochranu. Stejným způsobem opatří Hobbycentrum Radotín s.r.o. věc pro přepravu.
2.14. Věc je vadná, nemá-li sjednané vlastnosti. Za vadu se považuje i plnění jiné věci a vady v dokladech nutných pro užívání věci.
2.15. Právo Kupujícího z vadného plnění zakládá vada, kterou má věc při přechodu nebezpečí škody na Kupujícího, byť se projeví až později. Právo Kupujícího založí i později vzniklá vada, kterou Online nákupy způsobily porušením své povinnosti.
2.16. Kupující věc podle možnosti prohlédne co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na věci (max. do 24 hodin) a přesvědčí se o jejích vlastnostech a množství.
2.17. Nebezpečí škody přechází na Kupujícího převzetím věci. Týž následek má, nepřevezme-li Kupující věc, ač mu s ní Hobbycentrum Radotín s.r.o. umožnily nakládat.
2.18. Škoda na věci, vzniklá po přechodu nebezpečí škody na věci na Kupujícího, nemá vliv na jeho povinnost zaplatit kupní cenu, ledaže Hobbycentrum Radotín s.r.o. škodu způsobily porušením své povinnosti.
2.19. Prodlením strany s převzetím věci vzniká druhé straně právo věc po předchozím upozornění na účet prodlévajícího vhodným způsobem prodat poté, co prodlévajícímu poskytla dodatečnou přiměřenou lhůtu k převzetí. To platí i tehdy, prodlévá-li strana s placením, kterým je předání věci podmíněno.
2.20. Dodavatel si vyhrazuje právo ve výjimečných případech vybrané zboží Kupujícímu nedodat a smlouvu neuzavřít, a to zejména v případě, že Internetový obchod uváděl omylem, či technickou chybou, chybné či nestandardní údaje zejména o vybraném Zboží, jeho ceně nebo termínu dodání, popř. je-li Zboží vyprodáno a trvale u dodavatele nedostupné, nebo si výrobce v podmínkách vyhrazuje zvláštní požadavky pro prodej zboží. Dodavatel se zavazuje v takovýchto případech vrátit Kupujícímu finanční částku uhrazenou na základě Kupní smlouvy.
3. Sdělení před uzavřením smlouvy
Hobbycentrum Radotín s.r.o. výslovně informují, že náklady na prostředky komunikace na dálku se neliší od základní sazby (v příp. internetového i telefonického připojení dle podmínek Vašeho operátora, Hobbycentrum Radotín s.r.o. si neúčtují žádné další poplatky, to se netýká příp. smluvní přepravy)
požadují úhradu kupní ceny před převzetím plnění Kupujícím od Hobbycentrum Radotín s.r.o., příp. povinnost zaplatit zálohu nebo obdobnou platbu se týká požadavků Kupujícího na poskytnutí specifických služeb, jsou-li vyžadovány a poskytovány ceny zboží a služeb jsou na www stránkách, které provozují Hobbycentrum Radotín s.r.o. uváděny včetně DPH, včetně veškerých poplatků stanovených zákonem, nicméně náklady na dodání zboží nebo služby se liší podle zvoleného poskytovatele dopravy a způsobu úhrady v příp. osobního odběru v sídle firmy je náklad 0 Kč v případě, že Kupujícím je spotřebitel, má takový spotřebitel právo od smlouvy odstoupit (není-li níže uvedeno jinak), a to ve lhůtě čtrnácti dnů, která běží, ode dne uzavření smlouvy a jde-li o, kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží, přičemž toto odstoupení musí zaslat na adresu sídla Hobbycentrum Radotín s.r.o. spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, které Hobbycentrum Radotín s.r.o. splnily s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli Hobbycentrum Radotín s.r.o. a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím
o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost, to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal o dodávce novin, periodik nebo časopisů o dopravě nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu v případě odstoupení od smlouvy ponese spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží, a jde-li o smlouvu uzavřenou prostřednictvím prostředku komunikace na dálku, náklady za navrácení zboží, jestliže toto zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou spotřebitel má povinnosti uhradit poměrnou část ceny v případě odstoupení od smlouvy, jejímž předmětem je poskytování služeb a jejichž plnění již začalo smlouva, resp. příslušný daňový doklad, bude uložena v elektronickém archívu Hobbycentrum Radotín s.r.o., přičemž uživatelé po přihlášení mají k těmto údajům také přístup ve svém profilu
4. Platební podmínky a cena zboží
4.1 Prodávající akceptuje následující platební podmínky:
platba v hotovosti či kartou při nákupu
platba předem bankovním převodem
platba kartou MasterCard nebo Visa
na dobírku při doručení zboží
na splátky (pouze v případě, že kupující splní podmínky společnosti poskytující splátkový prodej)
Zboží zůstává do úplného zaplacení a převzetí ve vlastnictví Hobbycentrum Radotín s.r.o., avšak nebezpečí škody na věci přechází převzetím zboží Kupujícím. Více informací o platbách naleznete na webové stránce www.hobbycentrum.cz/
4.2. Platební podmínka je platba v hotovosti při předání předmětu plnění nebo možnosti využít dalších způsobů plateb, které jsou uvedeny výše. Dodavatel je oprávněn požadovat před dodávkou zálohu ve výši až 100 % hodnoty objednávky. V případě, že je záloha požadována, je vystaven doklad Zálohová faktura - daňový doklad. Po dodání zboží je na daňovém dokladu hodnota zálohy odečtena.
4.3. Instalace zboží ani montáž nejsou součástí kupní smlouvy.
4.4. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet Dodavatele.
4.5. Na základě kupní smlouvy vystaví dodavatel kupujícímu daňový doklad – fakturu. Dodavatel je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu dodavatel zašle kupujícímu v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.
4.6. Všechny ceny jsou smluvní. V internetovém obchodě jsou vždy aktuální a platné ceny. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté dodavatelem kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
4.7. Ceny jsou konečné, tj. včetně DPH, popř. všech dalších daní a poplatků, které musí spotřebitel pro získání zboží zaplatit; to se netýká případných poplatků za dopravné, dobírku a nákladů na komunikaci prostředky na dálku.
4.8. Akční ceny platí do vyprodání zásob nebo po dobu časově určenou.
5. Přeprava a dodací podmínky
5.1. Možnost dodání zboží:
osobní odběr - zboží může převzít kupující v prodejně Hobbycentrum Radotín
zasílání Českou poštou po celé ČR
balík na adresu (do ruky)
balík na poštu
5.2. Cena přepravy se řídí dle ceníku aktuálního v den objednávky. Ceny dopravy naleznete na webové stránce www.hobbycentrum.cz/
5.3. Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s logem, poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku Kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.
5.4. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu stanek@hobbycentrum.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat faxem, e-mailem, nebo poštou Hobbycentrum Radotín s.r.o.. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje Kupujícího práva věc reklamovat, dává však Hobbycentrum Radotín s.r.o.možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.
6. Odstoupení od kupní smlouvy
6.1. Nárok pro odstoupení od kupní smlouvy je právo spotřebitele dle § 1829 a násl. Občanského zákoníku. V případě nákupu v rámci podnikatelské činnosti (uvedení IČ na nákupní doklad) nárok na odstoupení od kupní smlouvy nevzniká. V tomto případě se prodej Občanským zákoníkem (zákon č. 89/2012 Sb.), nicméně vylučují se ustanovení o spotřebitelských smlouvách (distančních smlouvách).
6.2. Kupující bere na vědomí, že dle § 1837 a násl. Občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání, od kupní smlouvy na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal, a od kupní smlouvy na dodávku novin, periodik a časopisů.
6.3. Nejedná-li se o případ uvedený v článku 6.2. či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má spotřebitel v souladu s ustanovením § 1829 a násl. občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů. Lhůta pro odstoupení běží ode dne uzavření smlouvy a jde-li o
kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží
smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží
smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží.
6.4. Hobbycentrum Radotín s.r.o. umožńují odstoupit lze také korespondenčně, a to na adrese Hobbycentrum Radotín s.r.o., K Cementárně 21, 153 00 Praha 5 - Radotín
6.5. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá Hobbycentrum Radotín s.r.o. bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od Hobbycentrum Radotín s.r.o. obdržel, a to na své náklady.
Adresa pro doručení zboží:
Hobbycentrum Radotín s.r.o.
K Cementárně 21
153 00 Praha 5 - Radotín
Zboží by měl spotřebitel vrátit úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal.
Rozhodne-li se spotřebitel pro odstoupení v uvedené lhůtě, doporučujeme pro urychlení vyřízení odstoupení zboží doručit na adresu Hobbycentrum Radotín s.r.o., K Cementárně 21, 153 00 Praha 5 - Radotín , spolu s přiloženým průvodním dopisem s případným důvodem odstoupení od kupní smlouvy (není podmínkou), s číslem nákupního dokladu a uvedeným číslem bankovního účtu nebo s uvedením, zdali částka bude odebrána v hotovosti, případně složenkou. Spotřebitel odpovídá Hobbycentrum Radotín s.r.o. pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.
6.6. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu Hobbycentrum Radotín s.r.o. bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijaly, stejným způsobem.
6.7. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, Hobbycentrum Radotín s.r.o.však nejsou povinny vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než jí spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží Hobbycentrum Radotín s.r.o.odeslal.
6.8. Spotřebitel bere na vědomí skutečnost, že jsou-li se zbožím poskytovány dárky, je darovací smlouva mezi Hobbycentrum Radotín s.r.o. a Kupujícím uzavřena s podmínkou, že dojde-li k využití práva spotřebitele odstoupit od kupní smlouvy, darovací smlouva pozbývá účinnosti a spotřebitel je povinen spolu s vráceným zbožím vrátit i s ním související poskytnuté dárky včetně všeho, oč se obohatil. V případě, že tyto nebudou vráceny zpět, budou tyto hodnoty chápány jako bezdůvodné obohacení spotřebitele. Není-li vydání předmětu bezdůvodného obohacení dobře možné, mají Hobbycentrum Radotín s.r.o. právo na peněžitou náhradu ve výši obvyklé ceny.
6.9. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí,
došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci,
použil-li Kupující věc ještě před objevením vady,
nezpůsobil-li Kupující nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím, nebo
prodal-li Kupující věc ještě před objevením vady, spotřeboval-li ji, anebo pozměnil-li věc při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátí Kupující Hobbycentrum Radotín s.r.o., co ještě vrátit může, a dá Hobbycentrum Radotín s.r.o. náhradu do výše, v níž měl z použití věci prospěch
Poučení o právu na odstoupení od smlouvy uzavřené distančním způsobem
7. Odpovědnost za vady a záruka
7.1. Záruční podmínky se řídí příslušnými právními předpisy ČR. Jako záruční list obvykle slouží nákupní doklad. Kupujícímu před prvním použitím důrazně doporučujeme prostudovat záruční podmínky včetně českého návodu na obsluhu a následně se těmito informacemi důsledně řídit. V opačném případě se vystavuje nebezpečí, že svým nesprávným užíváním věc poškodí a nebude moci vzniklou vadu uplatnit v rámci svého práva plynoucího z odpovědnosti za vadu.
7.2. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady v době 24 měsíců od převzetí zboží. Kupující věc podle možnosti prohlédne co nejdříve po jeho převzetí v souladu s § 2104 a přesvědčí se o jejích vlastnostech a množství.
7.3. Při prodeji spotřebního zboží je kupující oprávněn uplatnit právo z odpovědnosti za vady v době 24 měsíců od převzetí zboží, tato doba může však být prohlášením v záručním listě stanovená delší. V případě prodloužené (smluvní) záruky prodávající v záručním listě (potvrzení) určí podmínky a rozsah prodloužené záruky. V případě, že záruční list (potvrzení) neexistuje, slouží jako záruční list (potvrzení) daňový doklad – faktura.
7.4. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat. Na žádost spotřebitele je dodavatel povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list/potvrzení). Ten může být nahrazen dokladem o zakoupení věci, pokud obsahuje obchodní firmu prodávajícího, IČ a sídlo. Pokud je poskytována delší doba než doba uvedená v bodě 7.2, prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky formou prohlášení v záručním listě (potvrzení).
7.5. Zákazníkům, kteří zboží používají pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, záruční dobu stanovuje konkrétní dovozce zboží do ČR. Záruční doba uvedená v bodě 7.2 je určena pouze pro spotřebitele, nikoliv pro podnikatele, kteří zboží kupují v rámci své podnikatelské činnosti (nákup na IČ). Podnikateli bude doba pro uplatnění práv z vady oznámena v rámci kontraktačního jednání.
7.6. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti dodavatele za vady, včetně záruční odpovědnosti dodavatele, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanovením § 2161 a násl. občanského zákoníku).
7.7. Dodavatel odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc při převzetí nemá vady. Tím se rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, dodavatelem, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.
7.8. Má-li věc vady nebo nemá vlastnosti dle bodu 7.7 a příslušného zákona (§2161 Občanského zákoníku), má kupující právo na bezplatné řádné a včasné odstranění vady, právo na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti, a není-li to možné, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo na odstoupení od kupní smlouvy. Jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, má kupující právo na dodání nového zboží nebo součásti, na odstranění vady nebo na odstoupení od kupní smlouvy. Má-li věc vadu, z níž jsou Hobbycentrum Radotín s.r.o. zavázány, a jedná-li se o věc prodávanou za nižší cenu nebo o věc použitou, má Kupující místo práva na výměnu věci právo na přiměřenou slevu.
7.9. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu nebo sám vadu způsobil. Vada, která se projeví během šesti (6) měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za vadu, která zde byla již při převzetí věci.
7.10. Práva kupujícího vyplývající z odpovědnosti dodavatele za vady, včetně záruční odpovědnosti dodavatele, uplatňuje kupující u dodavatele na adrese reklamačního oddělení Hobbycentrum Radotín s.r.o., K Cementárně 21, 153 00 Praha 5 - Radotín. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.
7.11. O reklamaci dodavatel rozhodne ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti (30) kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se dodavatel s kupujícím spotřebitelem nedohodne jinak. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit. Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u dodavatele, u kterého byla věc zakoupena. Je-li však v záručním listě uveden jiný podnikatel určený k opravě, který je v místě dodavatele nebo v místě pro kupujícího bližším, může kupující uplatnit právo na opravu u podnikatele určeného k provedení záruční opravy. V případě, že není možné zajistit opravu tímto způsobem, zajistí opravu dodavatel. Seznam servisních středisek najdete v záručním listu nebo na samostatné příloze u záručního listu, příp. ho sdělí pracovníci na zákazncké lince. V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši (náhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s reklamací). V případě zjevně neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani dodavatel nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou zjevně bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv).
7.12. Dodavatel vydá spotřebiteli písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení požaduje. Dále dodavatel vydá spotřebiteli pomocí e-mailu a SMS zprávy potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání. Pro případ zamítnuté reklamace dodavatel spotřebiteli vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.
7.13. Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má Kupující právo
na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může Kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady na odstranění vady opravou věci na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo odstoupit od smlouvy
7.14. Kupující sdělí Hobbycentrum Radotín s.r.o., jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže Kupující změnit bez souhlasu Hobbycentrum Radotín s.r.o.; to neplatí, žádal-li Kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li Hobbycentrum Radotín s.r.o. vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li Kupujícímu, že vady neodstraní, může Kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit. Nezvolí-li si Kupující své právo včas, má práva jako v případě nepodstatného porušení smlouvy - více dále.
7.15. Kupující-spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu Hobbycentrum Radotín s.r.o. nemůžou dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že Online nákupy nezjednají nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.
7.16. Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má Kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.
7.17. Dokud Kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, můžou Hobbycentrum Radotín s.r.o. dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady můžou Hobbycentrum Radotín s.r.o. odstranit podle své volby opravou věci nebo dodáním nové věci.
7.18. Neodstraní-li Hobbycentrum Radotín s.r.o. vadu věci včas nebo vadu věci odmítne odstranit, může Kupující požadovat slevu z kupní ceny, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže Kupující změnit bez souhlasu Hobbycentrum Radotín s.r.o..
7.19. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má Kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má Kupující i právo od smlouvy odstoupit.
7.20. Při dodání nové věci vrátí Kupující Hobbycentrum Radotín s.r.o. na její náklady věc původně dodanou.
7.21. Neoznámil-li Kupující vadu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit, soud mu právo z vadného plnění nepřizná. Jedná-li se o skrytou vadu, platí totéž, nebyla-li vada oznámena bez zbytečného odkladu poté, co ji Kupující mohl při dostatečné péči zjistit, nejpozději však do dvou let po odevzdání věci.
7.22. Zárukou za jakost se Hobbycentrum Radotín s.r.o. zavazují, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti věci na obalu nebo v reklamě. Záruka může být poskytnuta i na jednotlivou součást věci.
7.23. Záruční doba běží od odevzdání věci Kupujícímu; byla-li věc podle smlouvy odeslána, běží od dojití věci do místa určení. Má-li koupenou věc uvést do provozu někdo jiný než Hobbycentrum Radotín s.r.o., běží záruční doba až ode dne uvedení věci do provozu, pokud Kupující objednal uvedení do provozu nejpozději do tří týdnů od převzetí věci a řádně a včas poskytl k provedení služby potřebnou součinnost.
7.24. Kupující nemá právo ze záruky, způsobila-li vadu po přechodu nebezpečí škody na věci na Kupujícího vnější událost.
8. Bezpečnost a ochrana informací
8.1. Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím a marketingových akcí prodávajícího a nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod. s výjimkou situace související s distribucí či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (sdělení jména a adresy dodání). Prodávající postupuje tak, aby subjekt údajů neutrpěl újmu na svých právech, zejména na právu na zachování lidské důstojnosti, a také dbá na ochranu před neoprávněným zasahováním do soukromého a osobního života subjektu údajů. Osobní údaje, které jsou poskytnuty dobrovolně kupujícím prodávajícímu za účelem splnění objednávky a marketingových akcí prodávajícího, jsou shromažďovány, zpracovávány a uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném a účinném znění. Kupující dává prodávajícímu svůj souhlas ke shromažďování a zpracování těchto osobních údajů pro účely splnění předmětu uzavírané kupní smlouvy a využití pro marketingové účely prodávajícího (zejm. pro zasílání obchodních sdělení, telemarketing, sms), a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním zaslaným na adresu Hobbycentrum Radotín s.r.o., K Cementárně 21, 153 00 Praha 5 - Radotín. Za písemné vyjádření se v tomto případě považuje i forma elektronická na email stanek@hobbycentrum.cz
8.2. Hobbycentrum Radotín s.r.o. můžou dále při poskytnutí souhlasu zpracovávat tzv. "cookies" tak, aby usnadnily poskytování služeb informační společnosti, v souladu s ustanovením Směrnice 95/46/ES o účelu "cookies" či podobných nástrojů a je zajištěno, aby uživatelům byly známy informace, které se ukládají do koncového zařízení, jež používají, Hobbycentrum Radotín s.r.o. pro tento účel stanoví samostatné podmínky pro použití cookies. Uživatelé mají možnost odmítnout, aby cookies nebo podobné nástroje byly ukládány do jejich koncových zařízení, např. tím, že spustí ve svém prohlížeči funkcionalitu anonymního prohlížení.

8.3. Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.
9. Závěrečná ustanovení
9.1. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy stanek@hobbycentrum.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.
9.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odrje možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
9.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa:http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
9.4. Smluvní strany se zavazují případné rozpory ve vzájemných vztazích řešit dohodou. Nepodaří-li se jejich rozpory vyřešit mimosoudně, vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.
9.5. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
9.6. Tyto obchodní podmínky spotřebiteli umožňují jejich archivaci a reprodukci. Momentem uzavření kupní smlouvy kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky včetně ceny objednaného zboží uvedenou v potvrzené objednávce, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.
MOŽNOSTI PLATBY
Ceny jsou v četně DPH a recyklačních poplatků.
1. Platba hotově
Je možná pouze při předložení zákaznické objednávky /doporučujeme vytisknout pro rychlejší odbavení / a osobním převzetí zboží. Zboží je možné si po předchozím ověření disponibility převzít na adrese: HOBBYCENTRUM Radotín K Cementárně 21 153 00 PRAHA 5 - Radotín
2. Platba dobírkou
Platba hotově při převzetí zboží mimo provozovnu (PPL, Radiálka apod).
3. Platba bankou předem
Platba předem bankovním převodem - bude Vám zaslána kopie faktury s číslem účtu, variabílním symbolem a celkovou částkou k úhradě. Zboží bude expedováno po připsání částky na náš účet.
4. Platba složenkou
Platba předem pomocí složenky - bude Vám zaslán e-mail s číslem účtu, variabílním symbolem a celkovou částkou k úhradě. Zboží bude expedováno po připsání částky na náš účet.
5. Splátkový prodej
Splátkový prodej prostřednictvím společnosti ESSOX a.s.
6. Platba na fakturu
Při dlouhodbější spolupráci je možno se indiviuálně domluvit na platbu fakturou.
7. Osobní odběr-platba kartou
Při osobním odběru objednávek přes e-shop není možné platit kartou. Ve výjimečných případech je platba kartou na prodejně HOBBYCENTRUM Radotín, K Cementárně 21, Praha 5 - Radotín možná, nicméně s ohledem na bankovní poplatky bude zákazníkovi internetová cena navýšena o 2 %. Nebude-li zákazník s navýšením internetové ceny o bankovní poplatky souhlasit, není prodej za internetovou cenu při platbě kartou možný.
DOPRAVA ZBOŽÍ


Zboží běžně doručujeme do 48 hodin po celé ČR (nikoliv na Slovensko) a to vlastní dopravou nebo pomocí přepravních společností. Objednávky přijaté do 9.00 jsme schopni doručovat i do 24 hodin. O termínu doručení Vás telefonicky vždy informuje náš pracovník. Doručení zboží závisí na dostupnosti zboží - pokud zboží není u nás ani u dodavatele skladem, je o tom zákazník informován a je mu sdělen přibližný termín doručení. Po naskladnění zboží je zákazník opět kontaktován a náš pracovník s ním dohodne termín doručení.

Nákup na splátky s ESSOXEM
Nákup na splátky s ESSOXEM v našem eshopu probíhá následovně:
1. Nejprve vytvoříte standardní objednávku v eshopu, při které zvolíte způsob platby ESSOX splátky.
2. Po potvrzení objednávky budete přesměrováni na ESSOX KALKULAČKU, na které si zvolíte výši splátek, částku kterou chcete zaplatit předem a typ ESSOX splátkového programu. Poté můžete svojí žádost odeslat rovnou přímo na server ESSOX, kde sjednáte splátkový program.
3. Vyřídíte si úvěr u ESSOXU - okopírujte dvojici dokladů - občanský průkaz a pas/řidičský průkaz a pošlete společně s podepsanou smlouvou na adresu: HOBBYCENTRUM Radotín, K cementárně 21, 153 00 PRAHA 5 - Radotín.
4. Po kladném vyřízení Vám přijde objednané zboží na Vaši adresu, nebo si jej vyzvednete na naší prodejně (záleží co jste zvolili).
NÁKUP NA SPLÁTKY
PODMÍNKY NÁKUPU NA SPLÁTKY
Základní informace:
Klasický spotřebitelský úvěr lze vyřídit rychle a s minimální administrativou. Nepotřebujete žádného ručitele, pouze doklady k ověření totožnosti a Vašeho příjmu.
Klasický úvěr Vám ušijeme na míru. Výši přímé platby, délku splácení úvěru nebo výši měsíční splátky si obvykle zvolíte Vy sami:

* volitelná přímá platba
* volitelná délka úvěru (od 5 měsíců)
* volitelná výše měsíční splátky
* výše úvěru od 3 000 Kč
* první měsíční splátka až k 15. dni následujícího měsíce, není-li dohodnuto jinak
Zboží bude Vaše od chvíle, kdy jej převezmete. Proti případné neschopnosti splácet úvěr Vás ochrání výhodné pojištění - více informací naleznete níže.

Doklady, které přiloží klient k žádosti o úvěr

Pro úvěr do 80 000 Kč (včetně)
1. Kopii občanského průkazu
(z kopie musí být patrny údaje uvedené v osobním dotazníku a zřetelná podoba žadatele);
2. Kopii dalšího dokladu: pas nebo řidičský průkaz nebo zbrojní průkaz
(z kopie musí být patrny údaje uvedené v osobním dotazníku a zřetelná podoba žadatele);
3. Kopii dokladu potvrzujícího existenci bankovního účtu žadatele: výpis z bankovního účtu nebo smlouva o zřízení bankovního účtu.

Pro úvěr nad 80 000 Kč

1. Kopii občanského průkazu
(z kopie musí být patrny údaje uvedené v osobním dotazníku a zřetelná podoba žadatele);
2. Kopii dalšího dokladu: pas nebo řidičský průkaz nebo zbrojní průkaz
(z kopie musí být patrny údaje uvedené v osobním dotazníku a zřetelná podoba žadatele);
3. Kopii dokladu potvrzujícího existenci bankovního účtu žadatele: výpis z bankovního účtu nebo smlouva o zřízení bankovního účtu;
4. Doklad pro ověření adresy bydliště (dokládá pouze tehdy, pokud uvádí jinou adresu bydliště, než je na kopii dokladu o bankovním účtu):
Doklad o zaplacení nájmu nebo doklad o zaplacení SIPO nebo faktura za plyn, elektřinu nebo vyúčtování telekomunikačních poplatků nebo výpis z bankovního účtu nebo výpis z katastru nemovitostí;
(doklad nesmí být starší než dva měsíce);
5. Doklad pro ověření příjmu:
Osoba výdělečně činná:
Potvrzení o výši příjmu nebo poslední výplatní lístek s označením zaměstnavatele nebo daňové přiznání za předchozí zdaňovací období (potvrzené příslušným finančním úřadem);
Důchodce:
Potvrzení od plátce starobního nebo invalidního důchodu nebo poslední výpis z účtu nebo poslední složenku prokazující pobírání důchodu;
(doklad nesmí být starší než jeden měsíc).
POJIŠTĚNÍ ÚVĚRU
Nakoupit na úvěr znamená závazek pravidelně splácet čerpaný úvěr. Může se ovšem stát, že Vaše pravidelné příjmy ohrozí nečekaná nepříjemnost a Vy se dostanete do situace, kdy nemůžete splácet. Pro tento případ nabízíme výhodné pojištění, které Vám zaručí, že v případě vzniku pojistné události za Vás bude pojišťovna splácet čerpaný úvěr.

Soubor pojištění A) - pro případ pracovní neschopnosti, plné invalidity a úmrtí.

* Měsíční pojistné plnění v případě pracovní neschopnosti odpovídá výši Vaší měsíční splátky nebo v případě invalidity nebo úmrtí výši nesplaceného zůstatku Vašeho úvěru.
* Cena pojištění je 3,34% z měsíční splátky Vašeho úvěru.

Soubor pojištění B) - pro případ ztráty zaměstnání, pracovní neschopnosti, plné invalidity a úmrtí

* Pojistné plnění je stejné jako v případě souboru pojištění A)
* Cena pojištění je 6,99% z měsíční splátky Vašeho úvěru.
Výhody pojištění
* jistota a bezpečí
klient je chráněn pro případ nepříznivých životních situací
* jednoduchost
klient uzavírá pojištění pouze podpisem úvěrové smlouvy bez vstupní lékařské prohlídky a dalších formalit
* rychlost
rychlý postup při likvidaci pojistných událostí
Charakteristika pojistných rizik
Pojištění pro případ pracovní neschopnosti
Pojištění je určeno osobám, kterým pracovní neschopnost, zapříčiněná úrazem nebo nemocí, znemožní splácet finanční závazky vůči společnosti ESSOX. Pokud klientovi vznikne nárok na pojistné plnění, přebírá pojišťovna úhradu jeho měsíčních splátek. První uhrazená splátka bude ta, která je splatná v měsíci, v němž uplyne 60. den trvání pracovní neschopnosti klienta.

Příklad: Pracovní neschopnost pana Krupičky nastala 11. 3. Dnem 9. 5. je pan Krupička 60. den v pracovní neschopnosti, která skončí 25. 5. Splatnost úvěrové splátky je sjednána na 15. 5. - tato úvěrová splátka bude kryta pojištěním.

Pojištění pro případ plné invalidity
Pojištění je určeno osobám, kterým plná invalidita, zapříčiněná úrazem nebo nemocí, znemožní splácet finanční závazky vůči společnosti ESSOX. Pokud klientovi vznikne nárok na pojistné plnění, uhradí pojišťovna jednorázově zbývající dlužnou část finančního závazku klienta, která zůstala nesplacena ke dni vzniku pojistné události.

Pojištění pro případ ztráty zaměstnání
Pojištění je určeno fyzickým osobám - zaměstnancům, kterým ztráta zaměstnání znemožní splácet finanční závazky vůči společnosti ESSOX (ke ztrátě zaměstnání nesmí dojít z vůle či vinou pojištěného). Pokud vznikne klientovi nárok na pojistné plnění, přebírá pojišťovna úhradu jeho měsíčních splátek. První uhrazená splátka bude ta, která je splatná v měsíci, v němž uplyne 60. den trvání nezaměstnanosti klienta. Za pojistnou událost není považována ztráta zaměstnání, ke které dojde do 90ti dnů od počátku pojištění (tzn. od podpisu úvěrové smlouvy).

Příklad: Pan Krupička uzavřel pojištění (současně se sjednáním úvěru) 20. 12. Nezaměstnaný je od 1. 4. a dnem 30. 5. uplyne 60. den jeho nezaměstnanosti. Splatnost úvěrové splátky je sjednána na 15. 5. - tato úvěrová splátka bude kryta pojištěním.
REKLAMACE
I. Jak postupovat při reklamaci zboží zakoupeného na www.hobbycentrum.cz?
I sebekvalitnější výrobky se mohou pokazit, a pokud se to náhodou stane u zboží zakoupené u nás, rádi Vám pomůžeme. Jestliže se závada vyskytne v záruční době, máte samozřejmě právo uplatnit reklamaci. Doporučujeme postupovat následujícím způsobem:
1. Připravte si doklady:... a to nákupní doklad (fakturu, paragon), dodací list a záruční list od výrobce.
2. Prostudujte si náš reklamační řád:... kde jsou uvedeny další, podrobnější informace v tomto případě pokračujte následujícím krokem:
3. Dopravte zboží k nám
Zásilka prosím viditelně označte "REKLAMACE" a k porouchanému zboží prosím přiložte kopii nákupního dokladu a dodacího listu, podrobný popis závady a kontaktní údaje (zpáteční adresa, tel. číslo.). O náklady se rozdělíme, vy platíte doručení nám, my hradíme dopravu opraveného zboží k Vám.
4. Dále již pracujeme my: ... tak aby reklamace bylo co nejlépe a nejrychleji vyřízena k Vaší plné spokojenosti.
Tento reklamační řád tvoří nedílnou součást všeobecných obchodních podmínek (dále jen "reklamační řád") a upravuje vztahy mezi zákazníky jako kupujícími a provozovatelem internetového obchodu www.hobbycentrum.cz/ - společností Hobbycentrum Radotín s.r.o., jako prodávajícím (dále jen "HCR") při reklamaci zboží (dále jen "Výrobku").
5. Faktura, záruční list
HCR vystavuje ke každému zakoupenému Výrobku automaticky nákupní doklad (faktura) a záruční list. Na záručním listu jsou uvedeny veškeré údaje potřebné pro uplatnění záruky, tj. název Výrobku, výrobní číslo datum prodeje a délka záruky.
II. Záruční doba
Záruční doba začíná běžet od doby převzetí Výrobku a činí u zákazníka, který při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, 24 měsíců, u podnikatelů je smluvně záruční doba stanovena podle záruční doby poskytnuté výrobcem Výrobku na 12 měsíců.
Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace Výrobku v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou Výrobku za nové, začne záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace. Pokud byla reklamace vyřízena výměnou Výrobku, je další případná reklamace vyměněného Výrobku považována za první reklamaci Výrobku. Doba trvání reklamace počne plynout od následujícího dne po přijetí Výrobku k reklamaci a končí vyřízením reklamace. Doba od vyřízení reklamace do doby převzetí Výrobku zákazníkem se nezapočítává do doby trvání reklamace.
III. Reklamační řízení
Zákazník je povinen zajistit prohlídku Výrobku bezprostředně po jeho dodání. Vyskytují-li se na Výrobku vady, je zákazník povinen tyto vady oznámit HCR bez zbytečného odkladu.
Zákazník je oprávněn uplatnit záruku výlučně u Výrobku, které vykazuje vady, vztahuje se na něj záruční lhůta a bylo zakoupeno u HCR jako prodávajícího. Podmínkou zahájení reklamačního řízení je předložení nákupního dokladu a záručního listu. Je-li na výrobku uvedeno výrobní číslo, musí toto číslo souhlasit s číslem na dodacím listu.
HCR nezahájí reklamační řízení, pokud budou porušeny ochranné pečetě Výrobku, informativní nálepky, sériová čísla atd. U Výrobku, které zákazník zakoupil za nižší cenu, se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána.
Zákazník, který při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, je oprávněn uplatnit reklamaci v nejbližší prodejně HCR nebo přímo u nejbližšího autorizovaného servisního střediska. Zákazník, který je podnikatelem, nebo zákazník, který obdržel Výrobek se slevou, je povinen uplatnit reklamaci přímo u autorizovaného servisu.
Zákazník je oprávněn vadný Výrobek HCR zaslat k reklamaci na vlastní náklady. Zásilka musí být označena viditelně "REKLAMACE" a obsahovat reklamovaný Výrobek (včetně kompletního příslušenství), kopii nákupního dokladu a záručního listu, podrobný popis závady a kontaktní údaje (zpáteční adresa, tel. číslo.). Náklady na doručení Výrobku zpět k zákazníkovi po vyřízení reklamace hradí HCR. V případě neoprávněné reklamace bude zákazníkovi účtován manipulační poplatek dle aktuálního ceníku a Výrobek bude na náklady zákazníka a jeho riziko zasláno na zákazníkovu adresu. HCR neodpovídá za škody způsobené při přepravě Výrobku.
Výrobek předaný zákazníkem k reklamaci bude testován pouze na závadu písemně uvedenou v popisu závady. Zjistí-li HCR, že příčinou problémů není reklamovaná vada Výrobku, ale vada uvedená v čl. IV reklamačního řádu, je HCR oprávněno vyúčtovat zákazníkovi účelně vynaložené náklady spojené se zjištěním tohoto stavu a uvedením Výrobku do funkčního stavu.
Zjistí-li HCR, že vada je odstranitelná, bude vada odstraněna. V případě neodstranitelné vady bude vadný Výrobek vyměněn za nové. HCR je oprávněn vyměnit zákazníkovi vadný Výrobek za Výrobek se stejnými užitnými vlastnostmi od stejného výrobce. Pokud není výměna, ani oprava možná a povaha vady nebrání obvyklému užívání, lze se dohodnout na přiměřené slevě z ceny Výrobku. V případě nemožnosti vyřízení reklamace žádnou z uvedených možností bude zákazníkovi vystaven dobropis. Táž práva přísluší kupujícímu, jde li sice o vady odstranitelné, ale kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat.
Veškeré reklamace Výrobku jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu, maximálně však do 30 dní od data uplatnění reklamace.
O vyřízení reklamace HCR informuje zákazníka buď telefonicky, SMS, nebo e-mailem. Byl-li Výrobek zaslán HCR přepravní službou, bude po ukončení reklamace automaticky zaslán na adresu zákazníka.
IV. Případy, kdy HCR nenese odpovědnost za vady
Záruka (včetně smluvní záruky) se nevztahuje na:
Opotřebení způsobené užíváním Výrobku (zejména opotřebení žacího nože, svorníku nože, zapalovací svíčky, vložky vzduchového filtru motoru, startovací šňůry, klínového řemenu pohonu, strunové hlavy, žacích nástrojů, řezných částí benzínových a elektrických řetězových pil, odstředivé spojky apod.) nebo poškození Výrobku (včetně poškození způsobeného: při nesprávném uvedení Výrobku do provozu, při neodborné instalaci Výrobku, při úpravě Výrobku nebo při užívání či údržbě Výrobku v rozporu s Návodem k používání, vynecháním anebo opožděným provedením předepsané revize, záruční prohlídky nebo servisního úkonu, v důsledku neodborné či chybné demontáže, seřízení anebo montáže, při užívání nebo údržbě Výrobku v rozporu s obecně závaznými právními předpisy, s příslušnými technickými či jinými normami anebo - není-li stanoveno jinak - s obvyklým způsobem užívání nebo údržby Výrobku apod.).
Vady Výrobku v případě, kdy zákazník neprokáže oprávněnost, platnost nebo včasnost reklamace (např. vzhledem k rozporu mezi údaji v Záručním listu a na Výrobku, k chybějícím či neoprávněně pozměněným údajům v Záručním listu, chybějícímu, nečitelnému anebo pozměněnému výrobnímu číslu Výrobku atd.).
Poškození Výrobku způsobené jeho znečištěním, nehodou, živelnou událostí nebo v důsledku přírodních či jiných vnějších jevů (jako je např. bouřka, požár, přepětí anebo výpadky v síti, teplo, vniknutí kapaliny, prachu nebo cizích předmětů do Výrobku aj.).
Mechanické poškození Výrobku (např. pádem, zlomením, nárazem, najetím na překážku, přetržením nebo jiným poškozením přívodního kabelu, konektoru či jiné části Výrobku aj.).
Poškození způsobené použitím nevhodné náplně (včetně nevhodného nebo znečištěného paliva či maziva) anebo nevhodnými provozními podmínkami.
Poruchy, projevy a jiné nedostatky způsobené nevhodnou kvalitou elektromagnetického signálu, rušivým elektromagnetickým polem apod.
Úkony potřebné v rámci údržby, čištění, revize, seřízení nebo kontroly parametrů Výrobku (ledaže by v Záručním listu, v ZP nebo v Návodu k používání bylo výslovně uvedeno jinak).
Nedostatky jakosti nebo užitné vlastnosti (které nejsou vadou Výrobku), včetně parametrů neuvedených výrobcem v technické dokumentaci Výrobku.
Poškození, úpravu nebo jiný zásah do Výrobku, provedený k tomu neoprávněnou či neautorizovanou osobou (včetně poškození plomb, pečetí, šroubů, nýtů aj.).
Výrobek použitý k závodním, soutěžním nebo jiným extrémním účelům nad rámec jeho obvyklého užívání či zatížení.
Náhradní díly a součástky, použité při jakékoli opravě nebo úpravě Výrobku, které nebyly schváleny výrobcem Výrobku.
Hobbycentrum Radotín s.r.o.
K Cementárně 21, 153 00 Praha 5 - Radotín
IČO: 036 683 63, 036 683 63
DIČ: CZ03668363

Telefon prodejna: 257 911 102
Mobil prodejna: 736 101 454
Mobil servis: 775 581 454
Mobil kancelář: 775 558 500
E-mail prodejna: stanek@hobbycentrum.cz
E-mail servis: servis@hobbycentrum.cz
E-mail kancelář: stanek@jost.cz

Prodejní doba:
po-pá: 8.00-18.30
so: zavřeno (do 15.3.2017)

www.hobbycentrum.cz

GPS souřadnice:
N 49.99313° E 14.34396°



.
TOPlist
Přejít...